- inwestujemy znaczne środki w pozyskanie ruchu do Allegro z różnych kanałów
- rozwijamy aplikację mobilną, aby klienci mogli kupować w dowolnym miejscu i czasie
Zbudowaliśmy w Allegro wygodną przestrzeń dla sprzedawców, oferującą wiele funkcjonalności pozwalających efektywnie zarządzać sprzedażą na platformie. Realizujemy szereg specjalnych programów zarówno dla obecnych, jak i nowych sprzedawców, dzięki którym mogą oni poznawać dostępne narzędzia, uczyć się zarządzania swoimi ofertami i zwiększać sprzedaż.
WYSTARTUJ ZE SPRZEDAŻĄ NA ALLEGRO | |
---|---|
Program Powitalny | Dowiedz się więcej |
WYRÓŻNIJ SIĘ! | |
Program Super Sprzedawca | Dowiedz się więcej |
Program Partnerski VIP | Dowiedz się więcej |
SKORZYSTAJ ZE WSPARCIA | |
Allegro Ads | Dowiedz się więcej |
Allegro Finanse | Dowiedz się więcej |
Promowanie ofert | Dowiedz się więcej |
Programy rozwojowe | Dowiedz się więcej |
Kredyty dla firm | Dowiedz się więcej |
Wielowariantowość | Dowiedz się więcej |
Katalog produktów Allegro | Dowiedz się więcej |
ŁATWE DOSTAWY | |
Allegro SMART! | Dowiedz się więcej |
Dostawy | Dowiedz się więcej |
Program szybkich dostaw | Dowiedz się więcej |
Zwroty | Dowiedz się więcej |
Stworzyliśmy narzędzie dostępne dla wszystkich sprzedawców o nazwie Panel Jakości Mojej Sprzedaży, które służy do zarządzania sprzedażą. Dzięki niemu sprzedawcy mogą w prosty i szybki sposób dowiedzieć się jak sobie radzą w różnych obszarach ich działania na Allegro – wskazać mocne strony i obszary nad którymi warto popracować. Panel zawiera precyzyjnie obliczane wskaźniki oraz informacje podane w jednym miejscu. Im wyższa jakość prowadzonego biznesu, tym większe zadowolenie klientów, a co za tym idzie, okazja do rozwoju biznesu.
Budujemy innowacyjne rozwiązania w obszarze dostaw.
Aby jak najlepiej zarządzać realizacją zamówień i dostaw naszych sprzedawców (“3P”)" stworzyliśmy „HUB”, czyli autorskie oprogramowanie oparte na uczeniu maszynowym, które umożliwia integrację platformy Allegro, naszych dostawców usług logistycznych oraz ponad 128 tys. sprzedawców.
„HUB” umożliwia kupującym proste i intuicyjne śledzenie przewidywanego czasu dostawy oraz trasy przesyłki. Dla Allegro, naszych sprzedawców i kurierów platforma jest narzędziem do zarządzania kompleksową realizacją dostaw, komunikacją o statusie i rozliczeniami. Sprzedawcy mają możliwość korzystania z inteligentnej sieci logistycznej, która jest prosta w obsłudze i zapewnia szereg opcji dostawy. Jednocześnie sprzedawcy mogą skorzystać z bardzo konkurencyjnych cen dostaw dzięki umowom ramowym Allegro z kluczowymi operatorami logistycznymi, w tym między innymi z InPost, DPD, UPS oraz Pocztą Polską. Na koniec 2020 r. istotna większość dostaw była realizowana z wykorzystaniem naszych kontraktów i narzędzi.
Allegro.pl zapewnia funkcjonowanie wewnętrznego systemu rozpatrywania reklamacji w rozumieniu art. 11 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1150 z dnia 20 czerwca 2019 r. w sprawie propagowania sprawiedliwości i przejrzystości dla użytkowników biznesowych korzystających z usług pośrednictwa internetowego. Reklamacje Użytkowników dotyczące kwestii wymienionych w tym rozporządzeniu mogą być składane za pośrednictwem https://na.allegro.pl/skarga. W 2020 r. otrzymaliśmy 1 282 reklamacji na prawie 2 000 000 wszystkich zgłoszeń do działu obsługi klienta.
Allegro.pl może podjąć próbę ugodowego załatwienia sporu z Użytkownikiem prowadzącym działalność gospodarczą, korzystającym z Allegro do oferowania towarów konsumentom, za pośrednictwem niezależnego mediatora, po uprzednim wyrażeniu przez Allegro.pl zgody na mediację. W przypadku zwrócenia się przez Użytkownika, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym do Allegro.pl z propozycją mediacji i zaakceptowaniu tej propozycji przez Allegro.pl, mediacja będzie prowadzona przez mediatora z Europejskiego Instytutu Mediacji, zgodnie ze stosowanym przez Instytut regulaminem mediacji. Allegro.pl ponosić będzie rozsądną część całkowitych kosztów mediacji, które każdorazowo ustalane będą przez strony. Lista mediatorów oraz regulamin mediacji dostępne są pod adresem kontaktowym: eiminstytut@gmail.com.
Członkiem Allegro Gadane może stać się każdy – społeczność powstała zarówno dla osób, które dopiero rozpoczęły przygodę z zakupami czy handlem online, jak i dla doświadczonych klientów platformy. Treści zamieszczone w serwisie są ogólnodostępne, także dla niezarejestrowanych gości. Aby jednak aktywnie uczestniczyć w społeczności, należy zarejestrować się przy użyciu danych dostępowych do konta na Allegro.
W serwisie znaleźć można fora tematyczne podzielone na kategorie oraz blog z artykułami na temat społeczności i samego Allegro. Zalogowani użytkownicy mogą zamieszczać nowe posty i odpowiadać na pytania innych członków, śledzić i oceniać dyskusje, a także otrzymywać mailowe powiadomienia o postach i wątkach. Nad społecznością czuwa zespół doświadczonych adminów.