Wojciech Matelski
Team leader, Special Case Team
Poziom zadowolenia naszych klientów i sprzedawców
Regularnie monitorujemy poziom zadowolenia naszych klientów oraz sprzedawców. Każdy ma możliwość wypełnienia ankiety online i wyrażenia swojej opinii na temat jakości obsługi Allegro i sposobu rozwiązania konkretnego problemu. Nasi klienci mogą też ocenić swoje zadowolenie z transakcji u konkretnego sprzedawcy pozostawiając opinię w formie gwiazdek i komentarza. Rozwijamy również system ocen produktów, który pomaga w decyzji o zakupie konkretnego przedmiotu. Dzielimy się ze sprzedawcami informacją o poziomie jakości ich sprzedaży i pozwalamy im monitorować jej poziom udostępniając specjalny panel z danymi.
W 2020 roku wskaźnik satysfakcji naszych klientów tzw. NPS (Net Promoter Score) osiągnął wysoki wynik +72. Jest to poziom porównywalny do tego, który osiągają najbardziej znane i popularne marki konsumenckie, takie jak Starbucks (77), YouTube (59) i Spotify (46).
W 2020 roku wskaźnik satysfakcji naszych klientów tzw. NPS (Net Promoter Score) osiągnął wysoki wynik +72. Jest to poziom porównywalny do tego, który osiągają najbardziej znane i popularne marki konsumenckie, takie jak Starbucks (77), YouTube (59) i Spotify (46).
+72