
Wojciech Matelski
Team leader, Special Case Team
Umożliwiamy swobodny i bezpieczny dostęp do ogromnej liczby produktów w każdym miejscu w Polsce. W każdym miesiącu Allegro.pl odwiedza 20 milionów klientów – to 78 procent wszystkich użytkowników Internetu w Polsce (źródło Gemius).
Allegro zapewnia najlepsze doświadczenia zakupowe w polskim Internecie i cieszy nas fakt, że konsumenci w Polsce poszukiwanie potrzebnych produktów rozpoczynają właśnie od naszej platformy. Czeka tu na nich ponad 200 milionów ofert, których liczba stale rośnie. Mimo tak ogromnego wyboru wyszukiwanie jest bardzo łatwe, intuicyjne oraz oparte o uczciwe i przejrzyste kryteria. Dzięki temu każdy może znaleźć u nas dokładnie to czego szuka. Zakupy z Allegro można zamówić do dowolnego miejsca w Polsce – do dyspozycji klientów oddajemy największą sieć logistyczną w kraju – ponad 30 tys. punktów odbioru i automatów paczkowych.
Zakupy na Allegro są proste i wygodne i ogromna większość transakcji przebiega pomyślnie. W nielicznych przypadkach, kiedy pojawia się problem, klienci mogą łatwo skontaktować się ze sprzedawcą i poprosić go o pomoc, wykorzystując innowacyjny system mediacji, czyli Dyskusje. W sytuacji gdy nie udaje się dojść do porozumienia można poprosić o wsparcie pracowników Allegro. Oferujemy szybki i łatwy dostęp do pomocy przez całą dobę, siedem dni w tygodniu – zarówno dla sprzedawców jak i kupujących. Ponad 600-osobowy zespół obsługi klienta (CX) odpowiada szybko i sprawnie na wszystkie pytania i wątpliwości. Jesteśmy dla klientów dostępni poprzez zakładkę Pomoc w naszym serwisie, e-mail, tradycyjny formularz kontaktowy, czat Allegro, usługę callback, aplikacje Whatsapp i Messenger. Seniorzy, którzy chcieliby założyć konto lub dowiedzieć się więcej na temat robienia zakupów na Allegro, mogą zadzwonić na specjalną Infolinię dla seniorów.
Nasi klienci mogą od nas otrzymać nie tylko wsparcie w całym procesie zakupowym, ale też naszą dyspozycyjność i pomoc wszędzie tam, gdzie jej potrzebują. Nasi doradcy są dostępni na wszystkich kanałach Allegro w mediach społecznościowych, monitorują fora internetowe, udzielają się w grupach tematycznych. Wymaga to czasem niestandardowego podejście. Nasz „zespół do spraw specjalnych”, tzw. Special Case Team, to specjalnie utworzony zespół w ramach obsługi klienta, który rozwiązuje sprawy wymagające od nas niestandardowego podejścia. Zespół działa od początku 2018 r. i ma na koncie wiele ciekawych działań. Przykłady takich akcji to m.in. wsparcie społeczności MONAR w Gaudynkach, czy akcja pomocy dla Pana Tomasza, któremu spłonął dom.