Raport ESG
2020

Wspieramy klientów w trakcie pandemii COVID-19

Od początku pandemii zainicjowaliśmy wiele działań mających na celu walkę z negatywnymi skutkami COVID-19.

Zadbaliśmy o to, by nasza platforma funkcjonowała sprawnie i pozwalała klientom na szybkie, a jednocześnie bezpieczne zakupy. Bezpłatnie udostępniliśmy wszystkim klientom pakiet Allegro SMART! na 3 miesiące (tym co mieli wykupioną usługę przedłużyliśmy abonament o 3 miesiące). Dzięki niemu, nasi klienci mogli wygodnie robić zakupy z bezpłatną dostawą do punktu odbioru lub kurierem. Mimo pandemii zadbaliśmy o to, żeby paczki były wysyłane na czas, nawet w dniu zamówienia.

W praktyce
Infolinia dla seniorów

Allegro.pl jest drugą najpopularniejszym serwisem internetowym odwiedzaną przez seniorów, zaraz po popularnej wyszukiwarce internetowej. (“Silverbook 2019” KIGS) Seniorzy porównują Allegro do gigantycznej galerii handlowej, gdzie można kupić prawie wszystko. Ważne dla nich są bezpieczeństwo i wygoda w kupowaniu online. Osoby w wieku dojrzałym są zainteresowane zakupami, które bez wychodzenia z domu, szybko, wygodnie i bezpiecznie, można zrobić przez Internet. Tym, którzy czują się jeszcze niepewnie w nowym środowisku pomaga uruchomiona przez nas Infolinia dla seniorów. Do ich dyspozycji są konsultanci obsługujący specjalną infolinię (numer 616 271 777). Jest to praktyczna nawigacja po świecie zakupów na Allegro w czasie rzeczywistym. Infolina czynna jest codziennie od 8:00 do 20:00 (z wyjątkiem świąt). Rozpoczęliśmy też współpracę z KIGS - Krajowym Instytutem Gospodarki Senioralnej, aby jeszcze lepiej odpowiedzieć na potrzeby klientów - seniorów.

Infolinia dla seniorów udowodniła, że osoby w wieku dojrzałym są zainteresowane zakupami, które bez wychodzenia z domu, szybko, wygodnie i bezpiecznie, można zrobić przez Internet. Rozpoczęliśmy współpracę z KIGS - Krajowym Instytutem Gospodarki Senioralnej, aby jeszcze lepiej odpowiedzieć na potrzeby klientów - seniorów.
Pandemia przyspieszyła transformację cyfrową, a doświadczający do tej pory wykluczenia seniorzy, przeszli przyspieszony kurs obsługi komputera czy urządzeń mobilnych. Wszystko po to, aby mieć kontakt z bliskimi, zapewnić sobie rozrywkę czy zaopatrzyć się w niezbędne produkty. Dzięki programom pomocowym, takim jak uruchomiona przez nas na początku Infolinia dla seniorów, osoby starsze mogły uzyskać telefoniczną poradę na tematy związane z zakupami przez internet i krok po kroku przejść z konsultantem przez cały proces zakupowy: od założenia konta aż do pomocy w wyborze najbardziej dogodnej formy płatności i dostawy, z uwzględnieniem darmowej dostawy z Allegro Smart!

Mirosława Kawala Customer Service Director Allegro.pl
Więcej o naszych działaniach związanych z koronawirusem przeczytasz TUTAJ

Wyniki wyszukiwania