W odpowiedzi na głosy pracowników i aktualne potrzeby społeczne, członkowie zespołu zarządzającego powołali specjalny fundusz o wartości 2 mln zł, którego zadaniem było wspieranie inicjatyw pracowników w walce z koronawirusem. Ponad 200 z nich zrealizowało 77 projektów z elementami wolontariatu. Wsparcie trafiło m.in. do bezdomnych, seniorów, osób z niepełnosprawnościami, ubogich rodzin, a także potrzebujących, którzy przebywali na kwarantannie czy w izolacji. Pomoc otrzymały również domy opieki społecznej i hospicja. W ramach akcji firma m.in. przekazała środki na zakup komputerów do nauki dla potrzebujących uczniów, sfinansowała opiekę psychologiczną dla seniorów, posiłki dla osób w kryzysie bezdomności, seniorów, osób wykluczonych, a także podopiecznych domu samotnych matek. Pracownicy Allegro wsparli również rodziny, w których urodziły się wcześniaki oraz rodzące w pandemii.
W sumie w 2020 r. Allegro przeznaczyło blisko 490 milionów złotych na walkę ze skutkami pandemii COVID-19, prawie 7 milionów złotych zostało przeznaczonych na wsparcie organizacji społecznych i szpitali. Firma stworzyła program wsparcia pracowników służby zdrowia, a dzięki doświadczeniu WOŚP oraz Fundacji Lekarze Lekarzom, przekazała im podstawowy sprzęt, wyposażenie laboratoriów, respiratory, środki ochrony osobistej. Firma włączyła w pomoc klientów platformy organizując zbiórkę charytatywną na Fundusz Interwencyjny WOŚP. W sumie zebrano ponad 213 tys. zł. Do szpitali trafiło również 31 ton świeżych warzyw i owoców.
W ramach akcji #stay_safe pracownicy otrzymali narzędzia i szkolenia dotyczące pracy zdalnej, talon o wartości 1 tys. zł na przedmioty niezbędne do zorganizowania wygodnej pracy z domu.
Społeczność Ceneo.pl w ciągu kilku tygodni w ramach akcji charytatywnej #wspierambohaterów zebrała 25 tys. złotych na rzecz jednoimiennego szpitala zakaźnego w Bolesławcu.
W akcję włączyło się kilka tysięcy użytkowników Ceneo.pl, którzy podzielili się swoimi CeneoPunktami, które zbierają przez cały rok przy okazji internetowych zakupów. Punkty zostały wymienione przez serwis Ceneo.pl na pieniądze.
Mimo, że działalność serwisu eBilet.pl polegająca na sprzedaży biletów została istotnie ograniczona w wyniku zakazu organizacji wydarzeń rozrywkowych na żywo, serwis przygotował akcję wsparcia dla teatrów #złotybilet.