W 2020 r. wskaźnik GMV osiągnął poziom 35 110,9 mln PLN, +54,0% r/r, na wzrost wskaźnika GMV Grupy pozytywnie wpłynął silny wzrost zainteresowania zakupami internetowymi wśród polskich konsumentów w reakcji na pandemię COVID-19.
Dynamika wzrostu liczby Aktywnych Kupujących utrzymywała się na wysokim poziomie zarówno w trakcie lockdownu, jak i po jego zniesieniu – w ciągu roku liczba kupujących zwiększyła się o 1,6 mln (14,2% r/r) do poziomu 13,0 mln.
Wskaźnik GMV na jednego Aktywnego Kupującego wzrósł o 36% w roku obrotowym 2020 i osiągnął poziom 2699 PLN. Połączenie wzrostu liczby Aktywnych Kupujących i GMV na jednego Aktywnego Kupującego przyniosło wzrost GMV za ostatnie dwanaście miesięcy w wysokości 55,3% do poziomu 35 055 mln PLN (z wyłączeniem eBilet).