Nie tylko obserwujemy, ale także staramy się aktywnie kształtować trendy, aby zwiększyć świadomość konsumentów w zakresie zrównoważonego rozwoju.
W reakcji na pandemię Allegro podjęło działania wspierające klientów, sprzedawców, polskie społeczeństwo, a także służbę zdrowia. Warto podkreślić też imponujące zaangażowanie pracowników, którzy wzięli udział w 77 inicjatywach wolontariackich w ramach walki z COVID-19. Łączna wartość pomocy finansowej udzielonej przez Allegro w walce z pandemią wyniosła 490 mln zł.
Firma dokłada wszelkich starań, aby wspierać społeczności w których działamy i pomagać im. Dzielenie się i przekazywanie naszej wiedzy i doświadczenia podczas hackathonów, czy edukowanie młodzieży, dzieci i przedsiębiorców w ramach licznych inicjatyw, w które się angażujemy to dla nas szansa na zbudowanie kapitału ludzkiego i społecznego.
Jestem dumna z tego, że Allegro.eu w swoich strategiach i bieżącym funkcjonowaniu przykłada coraz większą wagę do kwestii związanych z różnorodnością i integracją (D&I). Jako przywódcy bierzemy odpowiedzialność za osiąganie celów związanych z różnorodnością i integracją, upewniając się, że wszystkie wprowadzane przez nas zmiany zmierzają we właściwym kierunku.
Kluczowe znaczenie mają dla nas wartości Allegro.eu, znajdujące wyraz w kodeksie postępowania, ładzie korporacyjnym i zgodności. Działamy w sposób etyczny i przejrzysty, skupiając się na bezpieczeństwie i wygodzie zarówno kupujących, jak i sprzedawców. Jako rozwijająca się platforma marketplace szczególną wagę przykładamy do zapewnienia najwyższej klasy ochrony prywatności klientów i poufności informacji, cyberbezpieczeństwa i ochrony danych.